Reklamacje i zwroty
I. Reklamacja i gwarancja
  • Wady ukryte. Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte, mogą Państwo skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta lub importera. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem lub ogólnych i szczegółowych przepisach prawnych obowiązujących na terenie Polski i Unii Europejskiej. Aby reklamacja została rozpatrzona, prosimy dołączyć do zwracanego produktu gwarancję, dokument zakupu (paragon lub fakturę) oraz wypełniony FORMULARZ ZWROTU
  • Uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu. Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez Pocztę Polską, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności doręczyciela. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego nazwę (markę). W takim przypadku możesz również odmówić przyjęcia przesyłki.
  • Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana produktu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.
 

II. Prawo odstąpienia od umowy - zwroty

  • Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy kupna bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru. Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony.
  • Aby skorzystać z przysługującego prawa, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, np. mailowo maciej.dursiewicz@gmail.com Mogą Państwo wykorzystać w tym celu FORMULARZ ZWROTU, lecz nie jest to wymagane przepisami prawa. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie - nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  • Zwrotu płatności dokonamy przelewem bankowym na wskazany w mailu/formularzu Państwa numer konta bankowego; nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl